Thursday, January 2, 2014

150813

150813 . Aku ingat lagi tarikh ni . Sampai bila pon aku takkan lupa . Silap aku , aku terlalu kejarkan kesempurnaan hidup . Aku kejar benda yang tak mungkin aku dapat dan aku tinggalkan dia . Yes apis , i wrote this for you . Kalini , memangnuntuk kau . To be honest , i miss you and i miss the way you call me si comel every morning . Rindu bila nak dengar kau nyanyi lagu kotak hati bila aku nak tidur , rindu nak gaduh ngan kau dan marah-marah kau . Rindu nak marah kau bila kau drive macam pondan , rindu nak marah kau bile kau cuba nak manja ngan aku . Senang cerita aku rindu semuanya . Aku cuma rindu kau , tu je . Tak ada maksud lain dengan post aku kalini . Maafkan aku , sebab aku tinggalkan kau dan terlalu ego sampai berpuluh kali aku mintak putus ngan kau dulu . Semua sebab aku paksa diri aku , sebab aku memang tak layak untuk orang sebaik kau . Bukan aku niat untuk sakitkan hati kau atau apa pun . Tapi semua tu sebab kebodohan aku sendiri . Aku harap kau faham dengan keputusan aku dulu . Aku mintak kau doakan kebahagiaan aku dan aku buat benda yang sama .

No comments:

Post a Comment